juni 22, 2021

BadmintonWorld Bespanservice

De officiële website van BadmintonWorld Bespanservice

Betalingsmogelijkheden

Door de jaren heen hebben wij de mogelijkheden om te kunnen betalen voor u als klant steeds verder uitgebreid, zodat u in bijna alle gevallen kunt kiezen voor de betalingsmogelijkheid die u wenst. Wij hebben ze voor u hieronder op een rijtje gezet, met daarbij vermeld welke betalingsmogelijkheden waar mogelijk zijn.

Bij de aankopen die lopen via onze webshop, krijgt u bij het afrekenen een duidelijk overzicht van de betalingsmogelijkheden. Zo hebt u de keuze uit:

  • Directe bankoverschrijving
  • iDeal
  • PayPal
  • Creditcard
  • Belfius Direct Net
  • Giropay
  • Bancontact
  • SOFORT Banking

iDeal bij betaling factuur

Betalen met iDeal is in Nederland wel een van de bekendste mogelijkheden om te betalen voor uw aankopen via webshops. Ook bij ons is het mogelijk om via de veilige manier van iDeal te betalen als u een aankoop doet in onze webshop.

Maar ook bij aankopen buiten de webshop om, is het mogelijk om met iDeal te betalen. Aankopen die buiten de webshop omgaan zijn o.a. geleverde bespanningen, bestellingen via e-mail, whatsapp/Telegram of telefonisch. U ontvangt dan een factuur op het door u geldig opgegeven e-mailadres, waarin dan een betaalknop zit dat u met iDeal kan betalen.

Betaalverzoek

Ook hebben wij met veel klanten de afspraak dat wij ze laten betalen middels een betaalverzoek, bij vele ook bekend als een Tikkie. Wij gebruiken alleen géén Tikkie, maar wij versturen een betaalverzoek via KNAB, waar wij onze zakelijke rekening hebben ondergebracht.

Als wij een afspraak met u hebben gemaakt voor deze betalingsmogelijkheid, zullen wij u altijd met ons bekende nummer 06-12039689 een betaalverzoek sturen. Mocht u onder onze naam een betaalverzoek krijgen met een ander 06-nummer, dan kunt u er vanuit gaan dat deze niet door ons is verzonden!

Pinnen

Zijn wij in de sporthal aanwezig tijdens een speelavond/training of op een (badminton)evenement? Dan hebben wij voor u ook de mogelijkheid om veilig te pinnen bij ons via onze mobiele pinautomaat. Dit kan contactloos of op de regulieren manier.

Als u de wens hebt dat u na het pinnen een bevestiging wil ontvangen van de pintransactie, dan kunnen wij deze automatisch naar het door u opgegeven e-mailadres of telefoonnummer laten sturen, zodat u altijd een bewijs van betaling in uw bezit hebt. Omdat wij trachten 100% papierloos te werken, is het niet mogelijk om een geprinte bon aan te reiken.

Contant Betalen

Tot op heden is het nog steeds mogelijk om contant bij ons te betalen, waarbij wij wel het verzoek doen om dan gepast te betalen. Maar wij prefereren liever de bovengenoemde betalingsmogelijkheden, zoals iDeal, betaalverzoek of pinnen. Wij willen het niet alleen voor u zo veilig mogelijk maken, maar ook voor onze verkopers die met regelmaat ook op locaties aanwezig zijn.

En dan vinden wij uit het oogpunt van veiligheid het niet meer van deze tijd dat we verkopers met contant geld over straat sturen. Hierin hopen wij op uw begrip en medewerking.