Door de jaren heen hebben wij de betalingsmogelijkheden voor u als klant steeds verder uitgebreid, zodat u bijna altijd de betalingsoptie kunt kiezen die het beste bij u past. Hieronder hebben we de beschikbare betalingsmogelijkheden voor u op een rijtje gezet, met een overzicht van waar elke optie beschikbaar is.

Bij aankopen via onze webshop krijgt u bij het afrekenen een duidelijk overzicht van de betalingsmogelijkheden. U kunt kiezen uit:

  • Directe bankoverschrijving
  • iDeal
  • PayPal
  • Creditcard
  • Belfius Direct Net
  • Giropay
  • Bancontact
  • SOFORT Banking

iDeal bij betaling factuur

Betalen met iDeal is in Nederland een van de bekendste en veiligste manieren om uw aankopen in webshops te betalen. Ook bij ons kunt u veilig betalen met iDeal wanneer u een aankoop doet in onze webshop.

Daarnaast is het mogelijk om ook buiten de webshop met iDeal te betalen. Dit geldt voor aankopen zoals geleverde bespanningen, bestellingen via e-mail, WhatsApp/Telegram of telefonisch. U ontvangt dan een factuur op het door u opgegeven e-mailadres, waarin een betaalknop is opgenomen waarmee u gemakkelijk via iDeal kunt betalen.

Betaalverzoek

Met veel van onze klanten hebben wij de afspraak dat zij kunnen betalen via een betaalverzoek, vaak bekend als een Tikkie. Hoewel wij geen Tikkie gebruiken, versturen wij betaalverzoeken via KNAB, waar onze zakelijke rekening is ondergebracht.

Als wij een afspraak met u hebben gemaakt voor deze betalingsmogelijkheid, sturen wij u altijd een betaalverzoek vanaf ons bekende nummer 06-12039689. Ontvangt u een betaalverzoek onder onze naam met een ander 06-nummer? Dan kunt u er vanuit gaan dat dit niet door ons is verzonden.

Pinnen

Zijn wij aanwezig in de sporthal tijdens een speelavond, training of op een (badminton)evenement? Dan heeft u de mogelijkheid om veilig te pinnen bij ons via onze mobiele pinautomaat. Dit kan zowel contactloos als op de reguliere manier.

Wilt u na het pinnen een bevestiging van de transactie ontvangen? Dan kunnen wij deze automatisch naar het door u opgegeven e-mailadres of telefoonnummer sturen, zodat u altijd een betalingsbewijs heeft. Omdat wij streven naar 100% papierloos werken, is het niet mogelijk om een geprinte bon aan te bieden.

Contant Betalen

Tot op heden is het nog steeds mogelijk om contant bij ons te betalen, waarbij wij wel het verzoek doen om gepast te betalen. Toch geven wij de voorkeur aan de bovengenoemde betalingsmogelijkheden, zoals iDeal, betaalverzoek of pinnen. Hiermee willen wij niet alleen uw veiligheid garanderen, maar ook die van onze verkopers die regelmatig op locatie aanwezig zijn.

Uit oogpunt van veiligheid vinden wij het niet meer van deze tijd om verkopers met contant geld over straat te sturen. Wij hopen op uw begrip en medewerking.